Merhaba 4 lü tarama testi yaptırdım kandan bebek 100/2 down sendromu olabilir denildi sıvı alınması gerektiğini ya da bebeği aldırmami gerektiğini söyledi doktor. Ayrıntılı ultrason da ise bebek de bir sorun çıkmadı gayet sağlıklı denildi şuan kafam çok karışık başına gelen var mı acaba 😓😓