9Anneolacagim GezenTavuk_2 negatifi görünce adet olmayı bekliyoruz adet olunca bitmesini bitince yumurtlayı sonra sonucu görüp başa sarıyoruz😂 inşallah bu ay son olur ya
9Anneolacagim Kızlar bu benim rahim filmim doktor hiçbi sorun yok dedi ama rahim neden yan duruyor ya özele de gideceğim önümüzdeki ay ama yan durması sinirimi bozdu var mı aranızda böyle olan ayrı ayrı konu açıp sayfayı boşyere doldurmak istemiyorum