9 haftalık hamileyim 2.bebeğim inşallah. 3 buçuk yasında kızım var onda hiç böyle yasamamıştım hiç hamile oldugumu anlamamıstım ama bu cok zor geçiyor sürekli uyumak istiyorum hiç halim yok sürekli midem ekşiyor hiç bir iş yapacak takatim yok kızım sürekli oyun istiyor ilgilenemiyorum. Yemek yapacak evi toplayacak dahi takatim yok ne yapıyorsunuz böyle durumlarda 😐😐 gurbetteyim burda aile eş dost vs yok yardımcı olacak. + her gün kan sulandırıcı iğne ve asprin kullanıyorum folik asit kullanıyorum