Kızlar 39. haftanın içindeyim, Çok şükür her şey yolunda fakat bebeğimizin doğumu başlatmaya niyeti yok. Doktorum gelmezse sezeryana alacağız diyor. Her geçen gün kilo almaya devam ettiği için riske atmak istemiyor. Ben de bebeğimin sağlıkla dünyaya gelmesini istiyorum. Sezaryenden korkuyorum. Bana dua eder misiniz hayırlısıyla sağ salim bebeğim kucağıma alayım bir an önce doğumum başlasın🙏🏻 benim gibi bebeğini bekleyen tüm annelere en kolay şekilde bir avazda doğum nasip etsin allahım🙏🏻