kızlar merhaba 26+1im tam 8 gün önce acık kahve lekelenmem olmuştu doktora gittim korkmamam gerektiğini kırmızı renkte olmadığı için normal demişti bu arada şimdiye kadar hiç lekelenme kanama yaşamadım hamileliğimin başından itibaren. dün aksam bir kere ve bugünde hafif sekilde sütlü kahverengi gibi bi leke geliyor sizce nedir bu gitmeli miyim tekrardan ikilemde kaldım.