
Kızlar bugün 32.hafta çalışabilir raporu aldım 2 hafta daha çalışıp izne ayrılacağım doktor izin başlama tarihini de yazmış bir daha gelmenize gerek yok çalışamaz raporu almanıza gerek yok dedi. Kamu da çalışıyorum bulunduğum il dışında doğum yapacağım 5 mayısta hastaneye gitmeden direk memlekete gitsem sorun olur mu nasıl olacak anlamadım kimisi çalışabilir raporunu bozdurman lazım falan dedi