Nazliii-34 Kızlar 36haftalık gebeyim haftasına göre ilerde hareket azlığı var ağrılarım da biraz var pazartesi kontrolüm var acaba sorun mu var
Canh20 Nazliii-34 bende 36 haftanın içindeyim 2 gündür bende öyle hissediyorum büyüyüp alanı daraldığı için olabilir bu haftalarda hareket azlığı olabiliyomuş diye okumuştum
Elifff2112 Nazliii-34 bende 36+3 um ayni bende de oyle canim benim kontrolumde haftaya Perşembe umarim iyidirler🥹 sahlikla kucagimiza aliriz