irem4_rc Kızlar ananas, hurma ne varsa denedim bebişin gelmeye niyeti yok pazar günü tam 40 haftalık olucak o zamana kadar gelmezse pazartesi hastaneye gideceğim haftam doldu diye acaba yatış falan verirler mi?
Misev17_5 irem4_rc benim de 40+1 doktor 41 e kadar bekleriz gelmezse suni sancıyla başlatırız dedi ne yaptıysam gelmiyor strese girdim artık
H_aslankan irem4_rc benimde 39+3 oldu bekliyorum kasılmalarım var ama açılmam yok dedi doktor ne yapmam lazım bilmiyorum
Busetacir irem4_rc ben sizden 1 gün önceydim bıraksam bu cumartesi 40 hafta olacaktı ama 39+3te suni ile başlattık çok şükür kızımı kucağıma aldım. Şansınız varsa tavsiye ederim suniyi
H_aslankan irem4_rc hiç oturmadım desem düzgünce ama sancılarda gitti zaten gelme niyeti yok bebeşimin 😂
_Mehtap_mehtap Benimde haftam doluyor artık 39+6 olduk Bugün kontrolüm vardı rahim ağzı aşağı inmemiş dedi Suni sancı versem bile doğum olmaz dedi Pazartesi yi bekleyeceğiz bir gelişme olmazsa sezaryen olacağım artık 🤦🏻♀️
emay03 Busetacir gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah. Benimki 40+2 bekliyoruz ilk doğumum olacak inşallah. Bana da doktor 41’e kadar bekleyelim gelmezse yatışını yapar suni sancıyla doğumu başlatırız dedi suni sancıdan korkuyorum sizin nasıldı suni sancı ile kolay oldu mu?
Busetacir irem4_rc 37den itibaren yapılıyor fiyr biliyorum neden yapmadılar ki ya müsait değilse çatınız 39a bırakmadan sezeryan yapmaları gerekmez miydi ki
irem4_rc Busetacir gittiğim hiçbir doktor çatı muayenesi yapalım demedi bazı doktorlar da doğumda yapıyormuş çatı muayenesini öyle duymuştum
Busetacir irem4_rc yok artık 😲 Neyse pek bildiğim bir konu değil ama hayırlısı olsun siz yine de söyleyin yapması için bence
Anneyiimbenn irem4_rc şehir hastanelerinde doğuma kadar çatı muayenesi yapılamıyor diye biliyorum yanlış mı
Busetacir emay03 herkeste değişiklik gösterebilir belki bilmiyorum ama benim sancımı da başlatmıştı suni sancı, ikisi birlikte devam edince ağrı vuruyordu sık sık. Ama açılmam hızlı ilerledi şükür o yüzden sancının sık olması iyi oldu. Kesinlikle ben tavsiye ederim
Misev17_5 irem4_rc benimki de gelmedi daha Perşembe suni sancıyla doğum başlatılacak bugün nişanim geldi inşallah suniye gerek kalmadan doğururuz