Merhabalar ben bayramdan bir hafta önce gitmiştim bana dedi ki 7 hafta olmuşsun adet olalı ama kese var bebek göremedim yarın başka hastaneye başka doktora git makineden kaynaklı olabilir renkli ultrasona gir dedi ben de çıktım hastaneden ve bayramdan 10 gün sonra gittim yani ve bebek göründü 8 haftalık dedi yani bebek ben gittikten sonra oluşmuş içinizi ferahlatmak istedim