Kendimi bildim bileli demirim düşüktür.
Kan ilaçlarından da nefret ediyorum. Doktorlar hap yazıyordu tekli içilebilir şurubumsu ilaç yazıyorlardı.
Ancak en son FERTAMİR yazdı doktorum toz ilaç suya karıştırıp kullanılıyor. Çok lezzetli meyve suyu gibi keşke daha önceden tanışsaydım düzenli içerdim.
Doktor değilim, bu kafaya göre kullanacağınız bir ilaç değil, hamilelikte falan uygunmuş, ama siz de eğer demir eksikliği çekiyorsanız doktorunuza danışın bu lezzetli şey iyi gidiyor 😀