Kızlar tiroidim yüksek çıkmıştı ve insilün direnci için olmak üzere toplam 2 ilaç kullanmaya başladım bu ay, adetim 3 gün gecikti henüz test yapamadım bir türlü ama 3 yıldır hep negatif gördüğüm için hiç yapasım da yok, bu ilaçlar adet gecikmesi yapar mı ne dersiniz😞