arzuca Haftadayım 32. Haftadan beri 1 hafta gerilik olduğu söyleniyordu ama doktorum bunu çok dert etmedi. Bugün kontrolüm vardı ama doktorum izin almış ve 10 gün yok başka bi doktora gittim ve 4 hafta gerilik olduğunu söyledi en son bir hafta önce doktorum 1 hafta hala demişti ve kendi doktorumun söylediğinden daha az söyledi kilosunu. Böyle bir şey olabilir mi şu an sezeryan düşünülüyor çok strese girdim
zeynephkn07 @arzuca ultrason cihazından bile farkeder doktorunun izne çıkması iyi olmamış ama sen yine de başka bir doktora da görün mutlkana