Merhaba hanımlar ben önceki hamileliğinde Folidays kullandığım için yine onu kullanmak istedim eczaneden aldım ama ambalajı önceki kullandığımdan farklı önceki küçük bir şişede idi. Bu normal ilaç kutusunda. Sizinkiler de öyle mi? Ambalajı mı değişti acaba?

