GamzeCan Bebeğim bundan yaklaşık 3 hafta öncesine kadar hep 2 hafta önden gidiyodu. Ama iki haftadır haftada sadece 100 gram aldı bu hafta gittiğimde de hiç kilo almamıstı. 35+3. Haftadayız. Sizce neden kilo alımı durdu, artık kilo almicak mı, başına gelen , tecrübesi olan anneler yapabilceğim önerceğiniz bisey var mı?
Hilalkyss GamzeCan kan akışından sorun görmedi demek bende 3 haftalık gerilik vardı ama kan akışı normaldi son 1 haftada biraz daha toparladı bebeğim 40. Haftadayım tam 3 kilo oldu
Deletedmom434 GamzeCan kilosu şuanda iyi gözüküyor bazen alması gereken miktarı birden alıp bir süre kilo alımı durabiliyor haftasıyla uyumluysa bir sorun yoktur😘😍
GamzeCan Evinaram bi sorun yok dedi cok sordum ama hic bisey söylemedi sadece bi sorun yok sağlığı daha önemli falan dedi😏
Evinaram GamzeCan eğer 2 iki kolunun üstündeyse sıkıntı yapma canım belki zayıf bir bebektir genetiktir benimde şimdiye kadar hep öndeydi ama şimdi tam haftasıyla uyumlu
Evinaram GamzeCan stres yapma bence sağlıkla doğsun kiloda alır doktor korkma demişse korkma alt sınırda değil kilosu iyi
GamzeCan Deletedmom434 çok teşekkür ederim suan uyumlu ama almamaya devam ederse haftaya geri kalmıs olcak😔