Alya05 Kitlik_irm bende Salı günü evde test yaptım pozitif sonra acile Gittim kan verdim. Şuan sata göre 4+2 haftalıktır 5 6 haftalık olunca uzmana gideceğim o zamana kese görünür
Cicekbahcesi12 Kitlik_irm bence kan ver canim iki gun sonra tekrar verirsin ve yukselme guzelse doktora 5. Haftada falan git gorunmuyor diyip randevu veriyolar en azindan kesin olur
Kitlik_irm Bakayım evden bı çıkayım yolda karar vereyim en iyisi gitmek istiyorum istemiyorum bat geçerse gideyim diyorum ay erken öğrenmek evdeki testle ne zor muş 🤦
Egemom07 Kitlik_irm tatlım acil sana bakmaz acil bi durum değil. dışardan ücretli yaptırabilirsin. Yada aile hekimliği ne git orda baktırırsın. Kadın doğumdanda isteyebilirsin.
Kitlik_irm Egemom07 Egemom07 geçen ay acile gittim aynısını demişti ya kayıt yaptırıp ücret ödeyeceksin yada doktora geçip o yönlendirecek seni demişti ay kararsız kaldım doktora mi gideyim diyorsun yani
Egemom07 Kitlik_irm acil de saten acil bir durum olmadığı için sgk karşılamıyor o sebebten dr larda isteyemez. Ancak dışardan ücretli bakılabilir. Aile hekimi yada poliklinik isteyebilir. Poliklinik de olabilir.
Kanatdilara Polikinlik en garantilisi bence ya acilde bana yok dedıler polıkınlıkde verdıgım kanla hıc uymadı sonuclar meger acılın makınasından dolayıymıs yogun oldu ıcın dırek polıkınlıge gıt bence
Kitlik_irm Cicekbahcesi12 kan vereceğim değer normal çıkarsa doktorumu bekleyeceğim izine cikmis hem git git gel yapmamış olurum en azından hamile miyim değil miyim onu öğrenmiş olacağım şimdi☺️
Cicekbahcesi12 Kitlik_irm yaa cok sevindim bende 33 ile ögrenmistim hala keseyi goremedik biraz fazla bekledik insallah seninki hizli gorunur 🥰🤲
Nurellaaaaaaa1212 Kitlik_irm canım sen bana yazmıssın ama askı almıstım cevap veremedim hayırlı olsun