Musilk-1 ben denemedim sadece düşünmeyi bıraktım zaten doktor tüp bebek deneyelim demişti. 16 ocakta regli oldum ve hiç yumurtlama günü falan hesaplamadım gün aşırı ilişkiyide tutturmadık ama stresi ve olacak mı diye düşünmeyi bırakmıştım. Etrafımda soğan suyunu deneyip o ay hamile kalan çok kişi var birde hayıt tohumu demişti arkadaşım