Gamze010
Bana kesinlikle binme dediler ama bu gebeliğin gidişatı bebeğin pozisyonu vesaire ile ilgili bence ..
Sakın zorlama demişti benim doktorum ki yanlış bir hareketimde kanama olmuştu ..
Yani eğer doktor yasakladıysa binme canım binen biner ama sana öneride bulunup ya 2. binişinde sıkıntı yaşarsan Allah korusun. ❤️