Merhabalar ben şu an 6 haftalık hamileyim. Doktorum 5. Hafta da vajinal ultrasonla baktı her şey yolunda dedi. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Kendisi ile konuştum kalp atışını ne zaman duyarız diye bana ilk 3 ay kalp atışını dinletmediğini bebek için zararlı olacağını, kalp deliğine yol açtığını söyledi. Sizin doktorlarınız bu konu da ne dediler bilgisi olan yazabilir mi ?