Pinar58eslem doktora sorun bişi olmaz inşallah
Datlum inşallah çok sağolun
Fund0713 canım gebeliğinin kaçıncı haftasında kullanmayı bıraktın kremi
1998- canım ben 4+3 de bıraktım cevap bekliyorum sizden 🥹
Pinar58eslem yazdım sana bildirimlerine bak canım
Canım naptın nasıl gidiyor gebeliğin
Fund0713 canım naptın nasıl gidiyor gebeliğin
Pinar58eslem zor geçiyor valla senin nasıl
Fund0713 düşük yaptım maalesef