Alya05 bir senedir kullanıyorum. Silip süpürüyor aynı anda. Paspas kaldırma özelliği yok ama halı vb. şeyleri ıslatmıyor yani ben bir senedir aktif kullanıyorum 32haftalık hamileyim hergün açıyorum artık. Haritalama özelliği,gece görüşlerinden de çok memnunum. Öyle sağa sola çarpmıyor. Nasıl haritaladıysanız o şekilde çalışıyor herhangi bir bozulma olmadı bugüne kadar. S8i yeni modeli tabi ki çekim gücü vs. daha iyidir. Ben hem şarjlı süpürge kullandığım için bu robot beklentimi karşılıyor.