Merhaba kızlar buraya yeni katılıyorum 23.haftaya girdim 2.gebeliğim ve kalp rahatsızlığım var bugün doktora tekrar gidicem kalp doktoruma ve aşırı derece kendimi kötü hissediyorum sürekli bir anksiyete bozukluğu kaygı bozukluğu stres panik atak bir sürü şey yaşıyorum eskiden böyle değildim hiçbir şeyi bu kadar takmazdım şimdi ne oldu bilmiyorum lütfen böyle benim gibi kaygı yaşayan anneler varmı