Elegantea10 Elegantea10 turker_sultan00 ben de novafertilde zehra hanımın hastasıyım ikiz gebeliğim var sizin şu anki doktorunuz kim acaba bi de rahim ağzı uzunluğunuz kaç mm di
Elegantea10 Nursima2709 merhabalar bir şey merak ediyorum doktorlar size de erken doğum riskinden bahsediyorlar mıydı
Nursima2709 Elegantea10 yok bahsetmediler sadece tek çocuğa göre ikizin her zaman binriski var yani risk var demeseler bile risk oluyormuş ikiz olsugi için
irmmoom ozzbsb 36. Haftaya girdim ama size bir şey sormak istiyorum bu haftalarda bebeklerde toplanma hareket de azlık olmuş muydu?
ozzbsb irmmoom benimkiler çok hareketliydi ama tek bir yerde toplanma bende de oluyordu yerleri çok dar o yuzden endişe etme yin☺️
Elegantea10 Nursima2709 anladım ben de bunu çok kafama takıyorum ya sürekli aklımın bi köşesinde erken doğum olur diye korkuyorum
Meliiss_ İki kese görmüştük bugün kontrole gittim tek kese tek bebek gozukuyor başına gelen var mı acaba
imcakir Meliiss_ bazen ilk haftalar da hatta bebek oluşsa bile kaybolabiliyormuş Olan sağlıkla olsun inşallah🤲🏻
turker_sultan00 Elegantea10 benımde novafertılde Zehra hocaydı şuan Niğdedeyım hem özele hem devlete gıdıyorum şuan doğdu doğacak durumda Sancım ve su falan gelmedıgı uçun beklıyorum 32 haftalık
Uzey irmmoom ben daha 16 haftalık ikiz gebeyim hareketleri hissetmediğim için bilmiyorum ikisinide ayrı ayrı hissedebiliyormusunuz nasıl oluyor ikisini nasıl ayırt ediyorsunuz mesela 😊
irmmoom Uzey belli bir süre sonra zaten yer değiştiremiyorlar öyle bir seçenekleri olmuyor o yüzden ayırt etmeniz çok kolay oluyor genel de biri sakin biri çok hareketli oluyor 😂😂