Ben 16. Haftada ilk bebek arabası aldım 20 bin tl ye. Neler neler söylediler daha erkenmişten tut da 20 bine araba mi olurmuşa kadar. Kime ne kime ne. Gelip parasını mi veriyolar benim her gidip baktığımda nasıl mutlu olduğumu mu biliyolar. Gebeliğim riskli olmasına rağmen bunu yaptım. İyi ki de yapmışım kafam rahatladı acaba bir şey olur mu demeyi bıraktım. İnşallah sağlıkla kullanacağız dedim her zaman. Şimdi 25. Haftamdayım her dışarı çıktığımda ya da internetten gördüğüm beğendiğim şeyleri alıyorum. Bu biraz da yapısal bir şey ben asla son haftalarda gidip toplu alışveriş yapanlardan olamam sabredemem bi kere. O yüzden sen nasıl istiyorsan bütçene nasıl uyuyorsa öyle davran sonuçta her şeye de her ay zam geliyor