Parinas Mryalmal suya veya ekmeğe damlatılarak yazıyor üzerinde ben direkt dilime damlatıyorum 9 damla. Tadı kötü değil zaten
Ayseyldz07 Mryalmal canım ben peynire damlatıyordum ama miğdemi bulandırıyordu kokusu şimdi hap şeklinde kullanıyorum
kumsal__ Mryalmal salataya yemeğe vb ekleyip tüketiyordum fakat bı doktor ampul olan çok daha iyi ayda bı tane tuketsen yeterli dediği için ampul alıp direk o şekilde tüketip üzerine su içtim önümüzdeki ay da o şekilde ampul alıp tuketicem