Annemidedinsen Kızlar 17 haftadır aşırı sert şişti bugün biranda yumuşamış hissettim normal midir? Yani ağrı yoktu bilemedim düşük riskini de geçtik
Deleted33000 Annemidedinsen ay bende aynı soru kafama takılıyor benimde göğüslerim sert ve şişti ilk başlarda ama sonra sonra yumuşadı gelen yorumlari bende bekliyeyim
Burcuilker1 Annemidedinsen kendini boşuna korkutma 2.gebeliğim ikisnde de yaşadım gayet normal bi bakmışsın ileri haftada tekrar şiş 😀