Merhabalar ,
5haftalık hamileyim . Kan değerim ilk baktırdığım yerde 2862 çıktı . 2 gün sonra daha kapsamlı bi hastane de baktırdım 2300 çıktı . Ultrasonda kese görünüyor . Yarın tekrar kan vereceğim , ama durumu böyle olup güzel sonuç alan biri var mı ? Merak ettim , yardımcı olur musunuz ? Umuda ihtiyacım var :) 1 başarısız tüp bebek hikayemiz vardı ve bu bize çok süpriz oldu . Prp yaptırmıştım 2.reglimi beklerken hamile olduğumu öğrendim çünkü