Ezgi1989 Dunden beri halsizimm bugünnde biraz karnım ağrıdı adet ağrısı gibi bişe oldu ama hemen geçti sizin şikayetleriniz nelerdi bu zamanlarda
Ezgi1989 Tugbakaya gerçekten normal dimi bi saatte 4 defa olurda doktora gidin diyor evde tekim ben yemek yapim dedim duramadım agrıdan 😢
Tugbakaya Benim 10+6 bugün ben de çok halsizim ne yesem çıkarıyorum adet sancısı gibi sancım oluyo arada doktorum normal olduğunu söyledi