Sngl_12022 Hanimlar bebeginin bası 2 3 hafta ileri çıkan var mı ? Yada bu sekilde olup dogum yapan bi sorun oldumu ? Vucudu haftası ile uyumlu ama basi 3 hafta önde
nevaneva Sngl_12022 banada başı önde genetik oldugunu düşünüyorum dedi doktor acaba normal doğumu engellermi bende merak ettm
Bir-anne21 Sngl_12022 benim de oğlum 33 haftayken başı 35 di doktor çok normal dedi 34+5 de normal doğumla erken doğum yaptım şuan küvezde başı büyük falan değil gayet normal doğunca eşitleniyor vücudu korkmayın
[silindi] Sngl_12022 benimki 3 hafta kadar değil ama 7-10 gün buyuk çıkardı babasının kafası büyük ki doğdu öyleydi ama son haftalara doğru gunundeydi 32-35 hafta sonrasi gününü yakalarmis arasi çok açılmazmış
Zumom Son kontrolümüzde bizimde böyle oldu. Vücut haftasıyla uyumlu ama başı biraz ileriden gidiyor genetik olabilir dedi doktorumuz. Eğer ilerleyen haftalarda böyle devam ederse normal doğum zor olur dedi bakalım beklemedeyiz. Bu arada 32+5 teyiz.
Sngl_12022 Zumom bende 34 teyim ama kafasi 37 cikti doktor bi sey soylemedi ama cok kafama taktim bu durumu
Tomrisss01 Benimde son kontrolümde 1 hafta önde çıktı ve ayrıca beyin kanalında genişleme olduğunu şimdilik korkulacak birşey yok ama takip edilmesi gerektiğini söyledi bunu yaşayan var mı?
Canh20 Sngl_12022 Şu an 36 haftalığım 27 haftalıklıktan beri bana başının büyük olduğunu söyledi doktor
Bir-anne21 Sngl_12022 hayır kötü düşünme benim oğlumun kafası normal şuan bu kafa büyük olma meselesi bebeklerde normalmiş genetik yapınız minyonda küçük oluyor ama uzun boyluysanız kafası büyük oluyor anne babaya bağlı doktorum söylemişti
Canh20 Sngl_12022 2 hafta büyük denildi hep haftaya cuma gideceğim kontrole 37 oluyorum ozmaan inşallah bakalım nasıl ilerlicez
Ayse3434ay Sngl_12022 başı büyük demek erkek bebek mı büyük kafa sizde varsa çekebılıyor yanı doktorum bana öyle dedı