Cicekbahcesi12 Ada25052025 15-16 nisan bence kesin degerlendirmen gereken gunlermis canim umarim degerlendirmissindir ve hayirli haberler alirsin
Ada25052025 Kbra_gkcay yani çok koyu olmasına gerek var mı illa acaba hep bu 19-20. Günlerde yumurtlama oluyor ve akıntım cok yoğundu o gün
Ada25052025 Cimcime30 aynen kuzum 15 nisan gün içinde kasık ağrım vardı akıntım vardı 15-16 Nisan değerlendirdim hayırlısıyla beklemeye geçtim güzel haberler aldığımız bi ay olur insallah
Ada25052025 Cicekbahcesi12 evet canım değerlendirdim, insallah güzel hayırlı haberleri alırız Allah isteyeb herkese nasip eder.