Daisyy000 bkdusunenanne Doktorum 40kontrolunden sonra takmamı önerdi. Ama ben hic takamadım çünkü dikis yerleri aciyordu, orayı sıkmam mümkün dahi değildi
Mrzbrvdr bkdusunenanne Doğum sonrası doktor kontrolünde 5. Gün Sorduğumda kullanmaya başlayabilirsin dedi. Doktorunuza sorun tabii siz yine de :)
Mry2020 bkdusunenanne ilkinde 10 günden sonra filan cırtlı kullandım ama çok takamadım ve faydası da olmadı şimdi ikinci olacak iyi bir şeyi sabredip kullanmak istiyorum yoksa göbek kalıyor
Aydngrkm İyi araştırın. Kesinlikle kullanılmaması gerektiğini savunanlar da var. Ben hala karar veremedim mesela bu konuda. İnşallah doğuma kadar bi karara verebilirim
Burcuilker1 bkdusunenanne ben sezeryan doğum yaptım ama doktorum önermediği için hiç bir şekilde yeltenmedim illa minik bir göbek kalmıştı sezeryan sonrası ama zaten o dikiş ağrısı ile hayatta da takamazmışım diyorum
bikbikbikaak 40′ımdan sonra önerdi doktorum, kasların kendine gelmesine zaman tanıyalım dedi ama ben takmadım hiç o zamanlar göbeğim yok gibiydi varmış meğerse 😅