PirayeAkca Kızlar 3 hafta sonra detayliya giricem. Bebeğin kesede amniyotik bant görüldü. Doktor perinatolojiye kendi randevu alıp göndereceğini söyledi. Ücretleri hakkında bilgisi olan var mi?