Bu ara çok fena grip oldum önce serum aldım sonra antibiyotiğe başladım eklem ağrıları, burun tıkanıklığı akıntısı da vardı onlar geçti yavaş yavaş şükür ama şimdi çok fazla öksürük var gece uyutmadı öksürdükçe başım boğazım çok ağrıyor geçmesi için ne yapabilirim, sizlerde öksürük için ne etkili olmuştu tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı?