Gofretinannesi Kızlar ilk hamileligimdede başıma geldi bundada aşırı gaz oluyo gebericem agrıdan sıcak su torbası ve masaj iyi geliyor ama her gün bu döngüden bıktım benim gibi olan var mı neddn olur ne yapıyorsunuz
Tbsra95 Gofretinannesi sabahları aç karna hakki zeytin yağı için normal markette satılan değil hakiki olması lazım
Nghnnklcc Gofretinannesi sormayın hepimiz aynıyız benimde çok ağrım oluyor ayaklarını sıcak tut bana çok iyi geliyor gazlı şeylerden kaçın az ve sık sık ye
Tatlisanne42 Gofretinannesi sade soda iç canım rahatlatıyor brz ama sodyum u düşük olanından al magnezyum u yüksek olanından bak canım sade odanın sade icemiyorsan meyvelide icebilirsin
Esseraa22 @Gofretinannesi gazlı olan hersyden uzak duruyorum bana yaklaşık bı iki senedir yasak hele hamilelikte hiç kaldiramiyorum yemeklerinize kimyon koyun zeytinyagi tüketin kimyon çok rahatlatıyor deneyin faydasi olur belki
R_busra49 Kaç haftalıksiniz benimde başlarda çok oluyordu beni kabızlık çok zorluyordu her gün aç karına iki kuru kayısı orijinal zeytinyağı bı kaşık iki üç gün sonra etkisini gösteriyor aşırı rahatlatıyor benim öyle geçti
R_busra49 Buse4161 ağrısı gerçekten çok kötü benim iki üç gün çıkaramadığım oluyordu zeytinyağı Cook iyi geldi zeytinyaği herşeye iyi ama kanın pıhtılaşmasını engelliyor damarları açıyor kalbi rahatlatiyor daha bilmediğimiz neler var neler kessinlikle tavsiye ederim
Buse4161 R_busra49 hem zeytinyağı hem de lifli yiyecekler çok iyi geliyor bana boşaltım sistemini rahatlatıyor