Fulya12- alttan muayene oldum biraz canım yandı akşam iç camaşırımda kahverengi lekenme vardı alt ultrason dan sonra lekenme oluyo mu yaşayam varmı
Esilaaya Fulya12- bendede oldu koyu kahverengi lekelenmeler 3 gün falan sürdü. Korkacak birsey yok. Vajina hassaslaştigi için oluyo eski kanı atiyo bebekle alakası yok demişti doktor
Mehtap_00 Fulya12- geçmiş olsn çatı muanesi 2 parmak ile yapılıyor sizinki alttan usg kendinizi çok kastıysanız ondan olmştr belki
Edizhr Fulya12- çatı muayenesi elle yapılır yanlız 2 parmakla ilk defa duydum o şekilde yaraya bakıldığıni korkma canım özelse doktoruna akıntının devam ettiğini soylebilirsin ne zman oldun muayene yi
ipos Ya ne çatı muayenesi dümdüz vajinal muayene yapılmış 😀 zaten lekelenme için yapılmış anladığım kadarıyla üstüne bi daha lekelenme olmuş. Doktora söyleyin endişelenecek bir durum yok gibi görünüyor
Fulya12- ipos ilk gebeliğim korkuyorum birde sadece geceleri kalktığımda var gün içinde yok iki gündür gece leke geliyo
ipos Fulya12- tamam hemen gidin doktorunuza ya da acile bakılsın içiniz rahat etsin buradan bizim yapabileceğimiz bişey keşke olsa
Esseraa22 @Fulya12- bende ilk defa duydum başıma gelmedi bence aklınızda kalmasın bı drunuza sorun yada acile gidin öyle muayeneden sonra lekenlenme normal bebeğin hareketlerini hissetmeye basladinizmi