Asli54 çok geçmiş olsun,bebeğinizi hayırlısıyla sağlığıyla büyütün inşallah🥹 yazdıklarınızı okurken bian yaşadıklarımı hatırladım.. benimde oğlumu doğduktan sonra başka hastaneye sevk etmişlerdi bir hafta o yoktu dediğiniz gibi ağrılarım vardı biyandan mental olarak çok kötüydüm hepsi geride kalıyor Rabbim yardımcı oluyor hiçbir kulunu çağresiz bırakmıyor çok şükür..🌸