Ruzgargulus tamamen anne babaya kalmış. Verilebilir isim beğeniliyor ise sonuçta herkesin kaderini Allah bilir, kimsenin müdahale şansı yok.
Biz ölmüşlerin ismini “bize hatırlatmaması” için koymak istrmiyoruz. Aylar sonra biri bebek sevmeye geldiğinde “x te çok iyi insandı” konusunu açmak istemediğimiz için.
Ayrıca “Semih” çok güzel bir isim bence