Ebru_asln bende 18+5 günlük hamileyim sat a göre ultrasonda 4-5 gün de önde görünüyor yani bende 19 haftadayım hemde ilk gebeliğim değil daha önce doğum yaptım bebeğimi 3 aylıkken kaybettim, onda 20 . Haftada hissettim diye hatırlıyorum, 2. Gebelikler daha erken hissedilir diyorlar ama bende henüz hissetmiyorum tam sanırım 24. Haftaya kadar bile normal diyormuş doktorlar inşallah yakın zamanda hissederiz 😊🤲🏻🌸