Nisaacarr mutlaka tansiyon takibi yapın, yanınızda sağlık kuruluşu, eczane yok mu, ya da tansiyon aleti alma imkanınız, 33 haftalık hamileyim geçen hafta bende de şiddetli baş ağrısı oldu, çok zordu meğer tansiyonum yükselmiş, evde limonlu su ile flan düşürdüm, bir kaç gün de takipledim tabi ama gebelikte tansiyon önemli, tuzdan uzak durun, bol su tüketin, geçmiş olsun