Eğer özel düşünürseniz Pembe Mavi hastanesinde Aycan beye gidiyorum kendisinden çok memnunum , sakin yapılı birisi bence doğum için en önemlisi doktorun sakin ve donanımlı olması araştırdığım kadarıyla kendisi de uzun yıllardır meslek hayatında tavsiye ederim