sevcnnn9 kadın doğum doktorlarının genelinden memnunum canım burcu hanıma gidiyordum tahmini çıkmış şimdi Serhat beyden devam ediyorum ama doğumda sezeryan bile olsan nöbetçi doktor giriyormuş doğum yapan bir kaç kişiden duyduğum kadarıyla herkes memnun özellikle anneye emzirme konusunda baya yardımcı oluyorlarmış