Gunduz27 İki erken doğumdan sonra bir gün buraya bunu yazabilmek için o kadar bekledim ki hamdolsun Rabbim’e. Darısı sağlıkla kucağıma aldım yazmaya olsun🥹🤲🏻
Ebrar46 Gunduz27 aynı postu bende açmıştım ve daha dün gibi sanki 🥹🥹18 günümüz kaldı rabbim hepimizi yavrularımıza sağlıkla sıhhatle huzurla kolaylıkla kavuştursun inşallah 🥹💖💖💖🫠
Gunduz27 Kimin duasının kabul olacağını bilemeyiz biraz riskli bir hamilelik geçiriyorum. Yavrumun vaktini saatini bekleyip sağlıkla gelmesi için görenlerden dua beklerim güzel anneler🥹🤲🏻🐣
Bibebek_2kedi 99 dan sonra çok hızlı geçiyor daha geçen gün 99 yazdım bugün 59 gün kalmış nasıl geçti anlamadım bilee 🥹
Yetersavas İnanki günler çok çabuk geçiyor daha dün gibi şuan 38 günüm kaldı çok heyecanlıyım inşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza bebişlerimizi