Kızlar bu ay adetim 5 gün gecikti hiç olmamıştı hayatım da . 3 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı 4. Gün negatif çıktı . 5. Gece ben adet oldum , acaba üzerine fln mı oldum dedim o gün kan verdim beta 2 çıktı . Adetken beta düşüyormuş galiba . Bir haftadır da dehşet tatlı yiyorum ve mide bulantım var . Başına böyle bir şey gelen varmı ? Adetken beta düşük olupta daha sonra yükselen ? Google dan bakıyorum 2 ‘ yse eğer bir kaç gün sonra tekrar kan verilsin yazıyor , 1.2 ise hamilelik yok diyor .