Nibozog Yaswinn 4+4 te keseyi gördük. Keseyi görmeden 2 gün önce beta 2225 idi. 1500 olduğunda vajinal ultrason ile görünüyormuş. Benim betam hızlı yükseldi 4+4 te karından gördük direk 💕
Yaswinn Nibozog bugün kan vericem inşallah muhtemelen 1200 civarı çıkacak. 4+2 oldum bugün inşallah görürüm 🫠😌
Nibozog mrvt94 gebelik için 5 in üzerinde çıkması gerekiyor tatlım. Umutsuzluğa kapılma bu dediklerini o kadar çok yaşadım ki tedaviler vs kendi istediği zamanda doğal yolla geldi miniğim. Umutsuzluk yok hiçbir zaman ❤️
mrvt94 Nibozog bı tane oğlum var çok şükür üç buçuk yaşın da ama testlerin pozitif çıkınca çok umutlanmistim acaba diyorum kanı erken mi verdim sizce
Cicekbahcesi12 Yaswinn bende dun muane oldum canim 5 haftalik olmustuk tam ama karından gozukmedi doktorum da alttan bakmaya gerek gormedi biraz daha bekleyelim pazartesi yada sali gel dedi yani eger goremezsen de endise etme cok minikler 🥰
Nibozog mrvt94 iki gün sonra tekrar vererek emin olun isterseniz. Bizlerin olur olmaz diye yorum yapması çok doğru olmuyor yanlış yönlendirmeyelim size. Tekrar kan verin kendinizde emin olun 😊