Merhaba 19 ocakta bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Kürtajdan sonra kanamam neredeyse hiç olmadı , 1 ay geçince regl olamayınca doktora gittim rahim duvarı çok kalım vs regl ol gel öyle bakalım dedi regl olunca tekrar geldim bu seferde adenoymzs diye bir hastalık teşhisi koydu tekrar işleme alıp koterle yakmayı önerdi kafam çok karışmıştı doktora karşı da güvenim kırılmıştı sonrasında başka doktor buldum ona kontrole gittim bekleyelim ama parçaya benziyor dedi tekrar hastalandım kontrole gittiğimde temizlendin artık rahmin tertemiz diyerek içimizi çok rahatlattı şimdide tekrar 3 ay korunma önerdi, tekrar aynı şey başına gelirse kaldırabilir misin gibisinden konuştu herhangi bir kronik rahatsızlığımızda yok kendimi artık hazır hissediyorum üstünden baya zamanda geçti artık eskisi gibi içim cız etmiyor aştığımı düşünüyorum sizce bu durumda korunmaya devam etmeli miyim? Parça kalınca böyle tekrar korunmayı öneriyorlarmı acaba bilemedim kafam karıştı 🥲