Ayse_umay ballı limonlu ıhlamurla geçirdim ben başka da bir şey içmedim, kış çayı ve zencefil bildiğim kadarıyla riskli yani miktarı önemli fazla tüketim önerilmiyor, ıhlamuru da abartmadan bir bardak sabah bir bardak akşam içiyordum her seferinde taze demliyordum