Nevoylz ben Amasya’da yaşıyorum Mustafa boyacıya takipliydim devlette ama memnun kalmadım fazla Serhan kütük var ondan memnunum ilgili güzel dille anlatıyor her şeyi birde Ali akkoyunluya gidiyordum önceden o da şimdi devlete geçti o da iyi bir doktor