Dün kontrolüm vardı bebeğin doğum pozisyonunu aldığı ve artık çok yüksek ihtimalle şekil değiştirme imkanının olmadığını, kafasının doğum kanalına girdiğini söyledi doktorum. Salı (39+2) yine kontrolüm var. Dün biraz fazla yürüdüm ve bugün sanki bebeğin konumu düne göre 3-4 cm aşağıda gibi geliyor genelde poposunun ve ayaklarının olduğu yerlerden aşağıda oraları. Sizce doğuma ne kadar var, ilk doğumum olacak? Silinme var mı diye sorduğumda vajinal muayene gerek dedi doktor ama yapmadı. Çok heyecanlıyım 🥹🥺