ozmerd benim oğluşumda öyle😂 herkesin göbüşü dalgalanıyor benimkisi ufak sarsıntı halinde 😂😒 diğerlerini kıskanıyorum ne güzel görebiliyorlar dışardan😂 bende ufak tefek sarsıntıları görebilmek için saatlerce bekliyorum çok sakin çok naif bir beyefendi maşallah umarım dışardada böyle olur😂 birde benimkisi kasıklarıma kafa mı atıyor yumruk mu atıyor bilmiyorum ama kasıklarıma birşeyler yapmaya çalışıyor canımı yakıyor🤣