gulanne_ amin amin ben 36+3 deyim artık paranoya seviyesine gelmemek için tekrardan işe gelmeye başladım bırakmıştım 32. haftada , çünkü evde sürekli bebeğin kalp atışlarını hareketlerini dinliyorum , ya bebeğim ölürse ya şöyle ya böyle diye düşünmekten kendimi alamıyorum, Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah hepimizi