Atlasin-Annesi sezeryan olacağınızı gördüm mutlaka elbiseli pijama takımı alın sonta takılacağı için kolaylık olur 🥰 ha bide siz belirtmezseniz sontayı doğuma girmeden önce takarlar canınız yanar bu yüzden uyuştuktan sonra takmalarını rica edin canınız acımasın🌸 bende 32. Haftamdayım 2. Gebeliğim sezeryan doğum yaptığım için önemli olan tecrübelerimi paylaşmak istedim sağlıklı sıhhatli kucağınıza alın🥹👶🏻 spinal anesteziyide öneriyorum bu arada genel olmayın herhangi bi sağlık sıkıntınız yoksa bebeğinizin her anına şahit olun hiçbirşey hissetmiyorsunuz o an hiç korkmayın🌈